Hejsan!

Hej jag kunnde inte skriva igår för att direckt efter vi hade badat så skulle jag byta om och sedan
gå till en kompis och jag kunde inte skriva innan jag skulle iväg och så idag har jag varit på
Östhjälpen och köpt en massa saker jag lägger in bilder imorgon :p
Idag har jag varit med Alva oxå (www.lovemolly.blogg.se) vi har varit inne på datan också har vi
kört varandra i skottkärran (stavning***) det var jätte kul vi la filtar i skottkärran (stavning***)
och så körde vi i väg och sedan så kom det massa hål ner i gräs mattan och vi välte det var
jätte kul :) :) :)
nu måste jag sluta bloggar imorgon igen och då kommer bilder och en ny sak jag ska
vörja med men det får ni se imorgon! :P


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mia

hej på er!

Nu har även jag hittat till Vrålbedåriska Guccis egen plats i cyberrymden!

Jag blir lite nervös nör jag ser hennes öron...Vakta dom!

Kommer ni på pälsvårdsträffen?! Gör det!

Mia/Memus

2010-08-16 @ 00:56:34
Postat av: Beatrice

Jag vet inte, det är becka och mamma som vet det men becka kan nog mejla dig!

2010-08-16 @ 18:27:24
URL: http://lovegucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0