GUCCI kommer!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon kommer Gucci hjälp vad jag längtar nu och vi har fått nya bilder:



Här har hon badat! =) visst är hon söt!♥♥♥



Här är hon trött tror jag det ser ut så!♥♥♥



Vad är det??!! vad tittar hon på hmm...






På sista bilden vad tror ni att hon tittar på skriv i komentarer!
bara för skojs skull så ni behöver inte!?

Hon kommer som sagt imorgon och vi ska pack hela dagen idag och sen ska vi åka och
titta på en häst som stod i denna hagen som det står andra hästar i nu och hagen är
alldeles utanför huset men den hästen som stod där för ut srår inte där längre.
Jag och Rebecka höll på med denna häst hela dagarna förra året men nu är hon sälskaps häst åt
en liten pojke tror jag men jag kan ju alltid ha fel!! hehe!

jaja ska skriva litebsenare tror jag okej då säger jag hejdå!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha ha jag vet vad hon tittar på! Men det talar jag inte om:)

2010-07-25 @ 20:01:56
Postat av: zenaa

hejj, jättefin blogg du har, kolla in min o kommentera gärna också! :)



Kram!

2010-07-26 @ 22:27:36
URL: http://zzenaa.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hej bea! Gud va söt hon är!!! Så roligt att ni ska få en hund!

2010-07-31 @ 00:55:16
URL: http://tildasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0