Hehe

Sorry min syrra fyller ju bara 12 år hehe lite fel!
som sagt är vi ju på Gotland nu och det är väldigt fint här vi har dusch och toalett och sovrum kök hehe
Här kommer några bilder på huset och lite annat:



Det här är mitt och Rebeckas sovrum! jag sover underst och syrran sover överst det är rätt
skönt! =) heehe



här är våran toalett rätt frächs *stavning* vi har till och med dusch!



Här är köket kyl och frys har vi och spis det är alltid bra att ha!



Här är vardagsrummet och min syrra!



Dagen & kvällens outfit!



Och så
världens sötaste katt Rulle!!!



Här bor vi hihi =) visst är det fint!!

Det var lite bilder!=)





SNART ÄR DET DAGS!

Om en vecka ska vi hämta Gucci och Hjälp vad jag längtar!!

7
Dagar kvar!


HÄR KOMMER DAGENS BILD!!!



Kanske skriver lite senare tjoo tjoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0