Hmm...

Jag kunnde inte vänta med att skriva så jag gör det nu!

Guccis uppfödare har skickat några nya bilder här är dom!:



Här är Gucci!



Det är Gucci och Guccis mamma kolla vad lika dom är!



Kolla vad söt hon är här sjunger hon hihi visst söööööt!!! JAG DÖR SÅ SÖT!!

Visst är hon söt jag nästan dör och vi får henne om hmm ska vi se här om 4 veckor
ungefär och jag kommer vara helt till mig när vi ska hämta henne!







SOVAÖVER
Jag ska sova över hos min bästavän Filippa på Lördag hon bor i kullavik runt 20 min
kommer det ta men sak samma så jag har inte träffat henne på flera veckor men
jag bloggar så fört jag kommer hem för dom har inget internet dom har precis flyttat.
Men jag kommer att ta bilder till bloggen det lovar jag det kommer bli så kul!
Vi pratade via telefon i dag och gjorde en lång lista med saker vi ska göra här kommer den!:

1. KRAMAS
2. Hus-visning (Filippa ska visa mig runt)
3. Så ska vi studtsa på Filippas studts-matta
4. Bada
5. Äta Taco
6. Äta godis!!!
Och så vid klockan 11 på natten
1. läsa spök-historier
2. Nattvandring i huset!
3. SOVA
Och så på morgonen:
1. Vakna
2. sen utan några protester till studts-mattan och hoppa i pyjamas hihihi Det ska bli kul
3. sedan ska vi softa!


Kommentarer
Postat av: michaela

klockan elva på natten ahahahahah så rolig :D elva på kvällen hahahaa

2010-07-04 @ 19:24:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0