Hmmmm...

Hejsan! förlåt att jag inte bloggade efter jag hade padlat men jag fick inte tid!
Men nu bloggar jag! =)

Iallafall så har dom ett lusthus här dom kallar det så det är jätte fint här kommer lite
biler på lusthuset och lite annat:



här är lusthuset!



ett bord inne i lusthuset!



Den här fisken har killen som vi hyr hos flickvän målat! =) hehe♥ Fin eller hur?



det fanns en fin tunna i lusthuset!

ner bränd skog!

Det var en skog på gotland som brändes ned ca 20 år sedan vi besökte den i går här
kommer några bilder:



här var en bra bild!




Här är en grotta som vi gick förbi!



snygga mig!! ♥ =)



Dagar kvar!!!

3

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi får gucci
jag längtar!!!

inga nya bilder men det blir väl snart nu som sagt så kommer ni att bada i bilder
om 3 dagar!!! hehe =) ♥


dagens bild:

Skratta och njut!!
kunde inte bästema mig så jag tog två!


Rocka fett!



AAJJ!!! hhahaha =)♥





japp det var det bloggar senare så länge ses amigos!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0