Natti Natti!!!

Nu har jag tvättat håret det är ju midsommar imorgon och måste vara snygg ;P
Min syrra flätar mitt hår nu ;P
Hon är jätte duktig!


Titta syskon kärlek men vätnta ajjj!!!

kolla mig jag gjorde ett test på facebook ett fjortis test och svar var (under bild):


ULTRA FJORTIS! ingen anning om varför det blev det men det blir som det blir men
jag är den där söta grann flickan som är så snäll (det finns ju alltid en sådan i filmer) !!! XD
eller ni som inte känner mig alltså tycker väll det men någon som känner mig skulle beskriva mig med 4
ord: snobbig, snäll, söt och smart asså bara för jag har alla rätt på varända j**** prov så är jag inte
non matte elr NO nörd!! då är jag mera fjortis!!!
NU ÄR DET 3 FLÄTTOR KVAR!!! snart är det klart snart är det klart...
NU är det  2 och en halv flättor kvar!!
Hihi jag gör ett till inlägg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0