Hej och föööörlååååt!!!!

Heej!
FÖÖRLÅÅT för att jag inte har skrivit på jätte länge så jag gör det nu okej nu glömmer
vi det och så ska jag blogga nästan varje dag ska försöka iallafall så nu kan jag
börja med att blogga!!



Okej idag har varit en ganska rolig dag i skolan vi kom dit och alla var glada och så Våran
fröken Helene var oxå glad men hon var lätt irriterad! =)
Sedan så hade vi matte gud vad tråkigt!, jag hade en sida till matte stoppet
och min bästa kompis på skolan Sandra hon var på matte stoppet så jag fick lite panik men
nu så ligger jag först i hela klassen med sandra och en tjej som heter Johanna hon jobbar så himmla
fårt jag hinner inte med men nu ligger jag som sagt först hjippie, okej till lunhen(stavning***)
det blev pasta och bergakungensskinksås tror jag det hetta jaja det var iallafall
rätt så gått mycket godare än vad jag hade förväntat mig! hahaha. vi hade förhör idag på engelskan
jag hade alla rätt!!! nu ska jag prata om något mycket mer intressant än skola våran lilla vovvis Gucci
hon hoppade upp i mitt knä när jag låg och tittade på tv hon somna i mitt knä hon och jag blev så
varma! =)(= hihihihihi =)(=

På skolan finns det en jätte söt tjej, Jag vet nu kommer jag in i skolan igen men jag måste
berätta "okej" hon heter bella och är såååå söööt idag gav hon mig en täckning
med ett hjärta på såååå gulligt. Jag och Sandra brukar vara med henne på rasten
den är rätt så kul men vi gungar bara hela rasten för det vill hon så då får vi göra det
men det har vi inget imot! hehe=)

Igår var jag och Becka i skogen med lilla Gucci vi fotade mig och Gucci!

här kommer dom bilderna:

Jag och lite löv kan faktiskt bli ett bra foto!!

Lite längre i från kan oxå bli fint!

Min mun är inte helt rätt men annars var den fiin tycker jag !!

Och lilla Guccan så söt är hon!!

 

Oxå fotograffen Rebecka hon är så duktig!!



 

Ja det var allt jag hade och bjuda på idag hoppas ni gillade det skriver i morgon!

Hejdå!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0